SuperStar 2015 – Velký přehled sledovanosti všech pěti castingových dílů v Česku
Celkem se do nejlepší stovky probojovalo sto nejlepších soutěžících, kteří budou bojovat v další fázi hry o postup do semifinálových přímých přenosů.
Jak si vedly tyto castingové díly v televizní sledovanosti?
Přinášíme kompletní výsledky všech castingových epizod Česko Slovenské SuperStar 2015 v České republice.
Přehled vývoje celkové sledovanosti castingů SuperStar 2015 v Česku:
1.díl – 30.srpna 2015 – 760 000 diváků (celkově 3.místo)
2.díl – 6.září 2015 – 803 000 diváků (celkově 3.místo)
3.díl – 13.září 2015 – 872 000 diváků (celkově 2.místo)
4.díl – 20.září 2015 – 845 000 diváků (celkově 2.místo)
5.díl – 27.září 2015 – 775 000 diváků (celkově 2.místo)
Průměrná sledovanosti castingů: 811 000 divákůPořadí v celkové sledovanosti:
1. Četnické humoresky – 24,6%
2. SuperStar – 22,8%
3. Vinaři – 21,6%
Jak si vedla SuperStar v hlavní cílové skupině mladých diváků:
1.díl – Vítězství nad konkurencí
2.díl – Vítězství společně s Vinaři na Primě
3.díl – Vítězství nad konkurencí
4.díl – Vítězství nad konkurencí
5.díl – Vítězství nad konkurencíPořadí v mladé cílové skupině:
1. SuperStar – 26%
2. Vinaři – 22,8%
3. Četnické humoresky – 20,2%
Jak můžeme vidět, zatímco v celkové sledovanosti končila SuperStar na druhém místě, v hlavní mladé cílové skupině, na kterou televize prodávají své reklamní prostory ve vysílání, SuperStar 2015 vždy vyhrávala nad konkurencí, a to s každým odvysílaným castingovým dílem. Celkově se tedy castingovým dílům SuperStar 2015 v Česku dařilo. Výsledky sledovanosti opět přinesl server Mediaguru.cz
V dalším článku se zaměříme na sledovanost na Slovensku.
Napsat komentář