SuperStar 2015 – 1.díl má na svém kontě nejmenší sledovanost v historii
Pojďme se podívat, jak si nová SuperStar 2015 vlastně včera vedla. Sledovanost opět rozdělíme tradičně na českou a slovenskou. Začněme tedy tou českou.
SuperStar 2015 – 1.díl – Sledovanost v Česku (30.8.2015)
Ačkoliv včerejší první díl sledovalo v Česku pouze 760 000 diváků a show se celkově dostala až na třetí místo v porovnání s konkurencí, televizi Nova se podařilo se SuperStar vyhrát u mladých diváků. Tato cílová skupina (mladí diváci) jsou totiž hlavní cílovou skupinou komerčních televizí, z toho důvodu je vždy velmi důležité, jak si show vede právě u mladých a SuperStar 2015 včera u nich vyhrála (28%). Zdroj výsledků je český mediální server Mediaguru.cz
Pro porovnání s předcházejícími ročníky přinášíme výsledky sledovanosti v Česku u prvních dílů předchozích třech sérií:
1.série – Česko Slovenská SuperStar 2009 – 1.díl – 6.září 2009 – 1 610 000 diváků
2.série – Česko Slovenská SuperStar 2011 – 1.díl – 20.února 2011 – 928 000 diváků
3.série – Česko Slovenská SuperStar 2013 – 1.díl – 10.února 2013 – 1 002 000 diváků
4.série – Česko Slovenská SuperStar 2015 – 1.díl – 30.srpna 2015 – 760 000 diváků
SuperStar 2015 – 1.díl – Sledovanost na Slovensku (30.8.2015)
Na Slovensku si vždy reality show vedou lépe než v Česku. To stejné platilo i pro letošní SuperStar 2015. Ta včera zvítězila na samé čáře u mladých diváků a televize Markíza se tak stala se SuperStar leaderem večera v hlavní cílové skupině.
I zde se ovšem jedná o nejnižší start v historii této federativní pěvecké soutěže:
1.série – Česko Slovenská SuperStar 2009 – 1.díl – 6.září 2009 – 940 000 diváků
2.série – Česko Slovenská SuperStar 2011 – 1.díl – 20.února 2011 – 890 000 diváků
3.série – Česko Slovenská SuperStar 2013 – 1.díl – 10.února 2013 – 860 000 diváků
4.série – Česko Slovenská SuperStar 2015 – 1.díl – 30.srpna 2015 – 496 000 diváků
Celková sledovanost Česko + Slovensko
1.série – Česko Slovenská SuperStar 2009 – 1.díl – 6.září 2009 – 2 500 000 diváků
2.série – Česko Slovenská SuperStar 2011 – 1.díl – 20.února 2011 – 1 820 000 diváků
3.série – Česko Slovenská SuperStar 2013 – 1.díl – 10.února 2013 – 1 860 000 diváků
4.série – Česko Slovenská SuperStar 2015 – 1.díl – 30.srpna 2015 – 1 260 000 diváků
Jak můžeme vidět, tak i letošní sledovanost Česko Slovenské SuperStar následuje televizní trend, kdy se s každou další sérii sledovanost dané reality show snižuje. Uvidíme, jak si povede 2.díl příští týden, během kterého již definitivně bude zakončena sezóna dovolených a televizní diváci se tak pomalu začnou vracet ke svým televizním obrazovkám.
Pro porovnání ještě dáváme výsledky prvních dílů alternativní show Hlas Česko Slovenska, která zatím měla v Česku a na Slovensku dvě série a průběžně se se SuperStar střídá.
Hlas Česko Slovenska – sledovanost prvních dílů
1.série – 1.díl – 12. února 2012 – Česko: 1 534 000 diváků, Slovensko: 923 000 diváků
2. série – 1.díl – 5. března 2014 – Česko: 797 000 diváků, Slovensko: 648 000 diváků
[socialpoll id=“2291759″]
.
Napsat komentář