Bylo více sledované chlapecké nebo dívčí semifinále SuperStar 2018? Výsledky sledovanosti
Máme za sebou druhé semifinálové kolo SuperStar 2018, ve kterém jsme viděli postoupit tuto pětici dívek. Jelikož nám semifinálové večery oficiálně skončily, pojďme se podívat na celkovou úspěšnost těchto dvou přímých přenosů z pohledu sledovanosti.
SuperStar 2018 – Sledovanost Semifinále v ČR
1.semifinále (chlapci) – sledovanost – 629 000 diváků
Průměrný podíl cílové skupiny castingů – 26%
2.semifinále (dívky) – sledovanost – 611 000 diváků
Průměrný podíl cílové skupiny castingů – 24%
Jak můžeme vidět, v České republice bylo více sledované první semifinálové kolo, ve kterém zpívali chlapci. Výsledky sledovanosti přinesl server Mediaguru.cz
Průměrně tedy sledovalo semifinálové klání SuperStar 2018 v České republice 620 000 diváků. V roce 2015 sledovalo SuperStar 819 000 diváků, což je tedy pokles v rámci semifinálových kol o 200 000 diváků oproti čtvrté sérii.
SuperStar 2018 – Sledovanost Semifinále na Slovensku
1.semifinále (chlapci) – sledovanost – 400 000 diváků
Průměrný podíl cílové skupiny castingů – 26,3%
2.semifinále (dívky) – sledovanost – 310 000 diváků
Průměrný podíl cílové skupiny castingů – 17%
Sledovanost na Slovensku přinesl server Mediaboom.sk. Jak můžeme vidět, i zde na Slovensku vyhráli kluci nad dívkami, sledovanost je ovšem ovlivněná hokejovým Mistrovstvím světa. Ve stejném čase jako běželo 2.semifinále SuperStar 2018 totiž Slovensko hrálo zápas v základní skupině proti Švýcarsku.
Pokud vás zajímá, která fáze byla nejvíce sledovaná, zda castingy, Super Výběry nebo semifinále, porovnání najdete ve článku zde.
Napsat komentář